If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Правилния начин е:
Сядаш в колата, натискаш педала на спирачката, държиш натиснат и палиш, ако педала пропадне всичко е ок.
Всички съскат. По скоро въздишат
Без да умаловажавам мнението ти,при мен след смяна на серво ни пъшка ни съска.
След известно време, всички започват да съскат. Причините може да са две.
Или се е прокъсала мембраната около тарелката и пропуска при натискане или се е замърсил обратният клапан и ефекта е същият.
Карай и не се притеснявай!
Ако е дупка в мембраната, то и спирачката ще започне да се вдървява и моторът ще почне да мени обороти и да работи неустойчиво.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment